26.02.2018- inspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (pełen etat) (zakończony)
KS.210.6.2018
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Inspektora
w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (1 etat)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana następująca osoba:
Anna Kot – Białystok
Wyżej wymieniona osoba spełniła wszystkie kryteria związane z procedurą naboru. Wykazała się bardzo dużą wiedzą z zakresu pytań związanych z naborem na ww. stanowisko, co uzasadnia wybór tej kandydatki do zatrudnienia na stanowisko inspektora
w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości.
Starosta
28.03.2018r. Antoni Pełkowski
KS.210.6.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starosta Powiatu Białostockiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
– inspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku
ul. Borsucza 2
15-569 Białystok
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora mogą ubiegać się:
- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach ustawy o służbie cywilnej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie – wyższe,
f) co najmniej trzyletni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie powiatowym,
b) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Białymstoku, w szczególności Instrukcji Kancelaryjnej dla organów Powiatu, Statutu Powiatu Białostockiego oraz Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Białymstoku,
c) praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych, prawniczych (Lex) oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
d) znajomość przepisów regulujących n/w zadania, w szczególności: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, ustawa z dnia 18 października 1998 roku przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, ustawa z dnia 20 sierpnia 1997 roku przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali oraz ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne,
e) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; przy prowadzeniu postępowań administracyjnych,
f) mile widziane osoby z wykształceniem wyższym o kierunku: administracja, prawo, lub geodezja z zakresu gospodarki nieruchomościami.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie wyżej wymienionych przepisów, kończących się wydaniem decyzji administracyjnych,
b) aktualizacja opłat za wieczyste użytkowanie,
c) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
d) prowadzenie postępowań ustalających odszkodowania za nieruchomości nabywane pod drogi powiatowe i gminne na mocy decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowych,
e) prowadzenie postępowań odszkodowawczych z tytułu przejścia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości wydzielonych w wyniku podziałów geodezyjnych dokonywanych na wniosek właściciela pod drogi publiczne,
f) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczania nieruchomości i zwrotu wywłaszczonych nieruchomości.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
c) praca w budynku nie posiadającym windy – na I piętrze przy ul. Branickiego 13,
d) godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.
W miesiącu styczniu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%. W związku z tym art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych o pierwszeństwie w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (Curriculum Vitae) – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
b) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie - potwierdzonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie BIP),
e) kopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata),
f) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych,
g) ewentualne referencje i opinie (poświadczone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata),
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata).
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Starostwa przy ulicy Borsuczej 2, pokój nr 10 – kancelaria lub pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Białymstoku, 15-569 Białystok ul. Borsucza 2 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości'' w terminie do dnia 12 marca 2018 roku (liczy się data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie przy ul. Borsuczej 2 w Białymstoku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902 z późn.zm.)”.
Starosta
26.02.2018r. Antoni Pełkowski
Metryka strony